piątek, 30 września 2016

"Indiański" ślub...

Choć bardzo lubię śluby, to jednak nie znoszę przygotowań do nich... no chyba, że scrapowe. Ślub to jeden z ulubionych tematów moich prac i jako, że właśnie jutro się na takowy wybieram (z całą rodziną) powstało kilka prac w tym kierunku tematycznym :-)

Jedną z nich jest exploding box w którym podstawowym papierem postanowiłam uczynić jeden z cudnej kolekcji Magicznej Kartki. Nie chciałam po raz kolejny robić tortu i koperty (jak w większości ślubnych boxów) więc na środkowym polu stanęła "mini tuba" na pieniądze, która (jak to stwierdziła moja przyszła bratowa) trochę przypomina indiański totem ;-) Ustalmy więc, że jest to "totem nowożeńców" :-P

Ok. Koniec gadania, zapraszam do obejrzenia fotek :-)










Materiałki:

     

 
     

   



Pozdrawiam kolorowo i zapraszam po przydasie do Hello Scrap :-)



4 komentarze:

  1. a po przeczytaniu tytułu zaczęłam Indian poszukiwać :) świetny box!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Totem! :D Podobuje mi się :) Dopracowany każdy szczegół!

    OdpowiedzUsuń
  3. Totem! :D Podobuje mi się :) Dopracowany każdy szczegół!

    OdpowiedzUsuń
  4. super. można zamówić takie pudełeczko? :)
    jeśli tak, w jakiej cenie?
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń