środa, 4 stycznia 2017

Czas dla siebie

Dzień dobry!
Nadeszła pora na mój pierwszy w tym roku post.
Bardzo się cieszę, bo mogę zaprezentować moje najświeższe LO.
Po świątecznym szale, przyszedł w końcu czas na scrapowanie dla siebie. 
Szczególne dla mnie zdjęcie (zrobione na Art In Town) oprawiłam w stylu retro.
Używacie gesso? Ja bardzo często i bardzo dużo.
Niezbędne na początek pracy, ale także niezastąpione na koniec
by wykończyć i nieco zaostrzyć warstwy, krawędzie.
Praca się robi wtedy znacznie ciekawsza.
Na cudownym papierze Scrapberry's ułożyłam kompozycję
składającą się z masy warstw i dodatków.
Gdzieniegdzie umieściłam zegary wycięte z innego arkusza.
Kwiaty z foamiranu to świetna sprawa. Zawsze można przygotować
je w odpowiednim kolorze, wystarczy użyć tuszy.
Te malutkie naprawdę bardzo łatwo przygotować, a prezentują się przecież uroczo. 




W swojej pracy wykorzystałam:

 


Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
Pozdrawiam!

2 komentarze: